Babysittning tonight!

Har varit ganska trott idag, festa till tre igar natt sa kom inte hem forran typ tjugo over 4. Vaknade igen vid halv sju eftersom solen lyste pa mig att min hals varkte. Halsen har varit jobbig hela dagen sa det ar ganska irriterande, de gor sa jakla ont nar jag svaljer.
De var riktigt kul pa purple turtle igar, evelina presentera mig for massa folk och sa prata vi med nagra svenska killar som var i London for att spela in sin musikvideo. Kommer tyvarr inte ihag vad de hette! :P
Idag har dagen annars spenderats pa oxford street igen med sallskap av Jimmy som jag traffa igar! Vi gick och fonstershop kan man saga for ingen kopte nagot! men jag maste saga att jag har varit ganska duktig idag, prata engelska typ tre timmar i strack med Jimmy och han forstod mig och jag forstod honom! haha! Man kommer in i det mer och mer! Han larde mig ett nytt ord ocksa!
Ikvall har jag suttit barnvakt for forsta gangen, man sager det om man jobbar pa helg. Da ska jag ge henne middag, bada henne, lasa godnattsagor och stoppa henne i sang. Hazel var jatte snall ikvall sa allt gick jatte bra!
Nu ska jag faktiskt sova och jag hoppas att jag vaknar upp utan halsont imorn! :) Ar iaf ledig!
Puss och God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0