Bank holiday tomorrow

Det betyder att man ar ledig imorn! :) Nice! Idag och imorn ar det tydligen Notting hill carnival och det ska vara valdigt stort. Sa ska dra dit med lite nytt folk och hoppas att man hittar. Har namligen aldrig varit i omradet dar carnivalen ska hallas. Men det brukar losa sig! :) Jag ar bast pa att hitta i London nu eller i alla fall hur jag ska ta mig hem fran stan om jag ser en tube karta ;).
Dagen har annars varit lite seg eftersom jag fortfarande hatar min hals som varker. Men Hazels foraldrar gav mig lite piller sa att det kandes battre for en stund men de har tyvarr kommit tillbaka. Skyller pa vadret, ar inte van vid sant har london-vader! Idag har det regnat ena sekunden och sol andra. sa skumt! har iaf last lite engelska magasins och lekt med lego med Hazel!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0