Camden town

Jag ar ganska trott idag, de tar verkligen pa krafterna att se efter ett litet barn. Speciellt nar man inte ar van. Sa har sagt varje dag att jag ska ga och lagga mig tidigt men det har inte gatt sa bra. Typiskt mig! Men idag kan jag skylla pa att Markus och Josefine ville prata med mig. De har bokat flyg till mig i oktober! :) De var riktigt snabba, har ju inte ens varit har en vecka. Imorn kvall blir det forresten en vecka och da maste jag tillagga att jag har faktiskt skrivit varje dag. Stolt! :)
Efter att ha passat Hazel sa akte Evelina och jag till Camden town och besokte deras stora marknad. De ar sjukt stor och riktigt haftig. Vissa delar ar under tak, vissa inrums i gamla stall och sa finns det de utan tak ocksa men dar gick vi inte idag for det regna sa mkt. Bilderna ar fran Camden town. Forsta bilden ar inne i "stallen" och andra bilden ar huvudgatan. Alla husvaggar var unika pa sitt satt precis som alla marknadstand. De var inget som var likt den andra. Sedan visade Evelina mig lite bra utestallen i Camden town bla. koko som ska vara valdigt chill! :) (Ska jag vara arlig sa har jag glomt bort de andra namnen, Evelinas favoritstalle hette ngt med turtle)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0