English breakfast

Idag borjade jag dagen med att ata english breakfast. Har aldrig atit riktig sadan men det var riktigt gott. Annars idag har jag varit pa shoppingtur med familjen. Hazel behovde hostklader och sa klippte hon sig for forsta gangen ocksa. Hon kunde inte riktigt sitta still. Haha! Men det blev bra! Efter det sa lekte vi pa en stor lekplats. Man far bra motion nar man ar med Hazel, hon ar valdigt snabb.

Jag har fixat lite mer saker pa datorn nu. Bla. spotify! Me like! Sa nu kan jag antligen lyssna pa Den svenska bjornstammen igen! Men jag borde kanske kopa ett par horlurar sa jag kan lyssna pa vilken volym jag vill. Det skulle ju vara lite pinsamt och vacka Hazel. Far nastan borja skriva en lista pa saker jag maste kopa, har kommit pa en hel del. Horlurar, stylingprodukter, tofflor el dylikt och sa maste jag ga till biblioteket nagon dag sa att jag har nagot att lasa. Saknar verkligen det! Jag har ju tankt att lasa pa engelska ocksa sa det borde j forbattra mitt sprak ocksa. Sa har lite jag maste fixa!
Ska ga och borsta tanderna nu och sen sova!! Imorn borjar min riktiga arbetsdag!! :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0