Here comes the sun!

Det har varit en chill dag idag! Busat med Hazel, kort race med hennes vagn inomhus, lagt pussel osv. Sedan var det ocksa tvattdag sa har fixat det. Var lite sugen pa att jogging sen men kom pa att de kanske inte skulle var det smartaste eftersom jag precis varit sjuk + att jag blodde lite nasblod i igar morse. Man ska ju inte utmana odet for mkt.
Sa det blev en dag att kolla upp massa viktig information. Fick veta av mamma att mitt rostkort har kommit nu sa nu ska de bara ska det till mig och sen ska jag ga och rosta pa svenska ambassaden har i London. Riktigt coolt att fa gora det forsta gangen man rostar! :) Sedan kolla jag ocksa upp hur man anmaler sig till hogskoleprovet. Jag ska gora det pa svenska skolan har i london. Tydligen maste man skriva ett personligt brev dar man skickar med en check for att man ska bli anmald. Sa lite kranligare an i Sverige.
Ikvall tankte jag mysa med en film innan jag gick och la mig. Hitta en av mina favoritfilmer i foraldrarnas dvd-samling. Ocean eleven! Sjuk bra film med sjuk snygga skadisar. Jag sager bara Brad Pitt! :) Men sjalvklart funka inte dvd pa en har datorn, ngn typ av sparra sa kunde inte se den sa tror att jag ska ta o titta pa ett avsnitt av dirty sexy money istallet. Alskar den serien men har inte sett de pa kanske 1,5 ar. Se om jag maste borja om fran borjan eller om jag kommer ihag vad som har hant.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0