Mitt rum

Sa har ser mitt rum ut! Riktigt trevligt! Idag har det hant ganska mycket. Jag har varit med mamman och Hazel hela dagen. Hazel har visat mig nastan alla hennes leksaker, vi har varit till parken och till supermarket. Sedan har jag fatt schema pa vad som ska goras varje vecka och fixat ett engelskt nummer. Om nagon vill na mig har jag inte mitt svenska mobilnummer igang.
Det som kanns mest konstigt just nu ar nog att bara ta saker fran kylskapet. Gjorde min egen frukost o lunch idag. Det funkar ju sa men det kanns konstigt eftersom jag knappt kanner dem. Jag har ju bara varit har ett dygn sa det skulle vara konstigt om ja inte tyckte nagot var konstigt. En annan sak som jag nog aldrig kommer att vanja mig vid ar att alltid ga runt med skor. Jag maste kopa nagra tofflor eller dylikt for nu har jag inga bra skor att ga runt i.
Pratade med Abrar pa skype forut ikvall ocksa. Det var riktigt kul och nu veta att det funkar ialla fall. Nagot som daremot inte funkar ar min nya externa harddisk. Den funkar tydligen inte ihop med apple. Kan inte lagga in nagra nya filer. Sa det maste jag fixa pa nagot satt.
Ska ga och borsta tanderna nu och sen lasa lite om London!
Puss god natt
Ps. Nagon som vet hur man svanger runt bilder pa bloggen? Ds.

Kommentarer
Postat av: Fam Hellström

Det ser väldigt trevligt ut.

Chill

2010-08-21 @ 19:27:42
Postat av: Mikaela

härligt :)

2010-08-25 @ 23:35:03
URL: http://lindeborgskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0