Notting Hill Carnival

Jag skulle som sagt pa carnival idag och det var jag ocksa, men det blev inte riktigt som jag hade tankt mig. Jag hittade dit, inte sa svart nar du vet vilken tunnelbana man ska ta. Ringde till Johanna som jag skulle mota upp. Horde inget sa vi skicka mess till varandra istallet och bestamde att vi skulle traffas ngn annanstans eftersom ingen visste ngt bra stalle pa carnival omradet. Jag hade aldrig varit dar och jag vet inte om de hade varit det heller. Vi skulle iaf motas upp inom en timme. Bra tankte jag, da hinner jag titta runt lite pa paraden. Tiden gick och jag borjade leta efter en tubestation men hitta ingen. Och jag tror det tog en timme for mig att hitta en som faktiskt var oppen! Bra jobbat Malin! Nar jag kom hem sedan kandes det valdigt bra! :) Men carnivalen var det inget fel pa titta bara pa alla bilder. Riktigt cool kostymer och harlig musik. Paraden var hur lang som helst!  Maste bara komihag att ta med karta over omradet till nasta gang och inte bara tro att de ar skyltat! :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0