Oxford street and Champagne

Inte helt fel att aka buss nar den gar forbi den har vagen
Idag var det min forsta riktiga jobbdag som au pair. Evelina, deras gamla au pair var ocksa med sa jag var inte helt sjalv men jag var sjalv med Hazel i en timme. Det var riktigt kul iaf att antligen fa borja. Hazel ar sa sot men lite envis! :) Vi var till parken och gungade och sparkade boll. Sedan sa la vi lite puzzel och laste bok. Hazel ar sa gosig och vill garna sitta i knat och kramas. Sa gulligt!
Efter att jag hade slutat vid tva sa akte jag in till oxford street for lite shopping! De var morfadern som hade kopt en dygnsbiljett och jag fick lana det kortet sa kunde aka gratis med bussen. De tar annars langst tid om man ska mot city. Men ni ser ju pa bilden hogst upp att vag bussen aker inte ar helt fel. Klocktornet ar riktigt pampigt tycker jag sa de kan nog bli fler turer med buss. Jag hade drygt en timme pa mig att shoppa sen tyvarr bara eftersom jag ville vara hemma innan middagen. Jag kopte bara en sak darfor, ett par horlurar sa jag kan lyssna pa bjornstammen pa hogsta volym utan att vacka nagon! Ni kan se de snygga horlurarna pa bilden langst ner. Mitten bilden forestaller foresten Nelson.
Ikvall at vi pasta med skaldjur och drack champagne for att fira att min forsta dag hade gatt bra. Eller som pappan sa, bara for att ha en anledning att dricka skumpa pa en mandag. Haha! Sedan prata jag med familjen pa skype och da lanka de en lite present till mig! Se lanken nedan.
Ny dag imorn! sov gott!

http://ful​dans.se/?v​=ejhupvmsh​j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0