Upptacksfard

Idag har jag varit ledig sa bestamde mig for att ga pa upptacksfard i omradet. Jag gick huvudgatan, tittade upp var tagstationerna lag och sedan gick jag till parken. Det fanns inte mkt att se pa huvudgatan, det fanns bara lokala butiker sa inget att handla i. Skont att veta att de bara ar 20 min till oxford street! Tagstationen ligger kanske en kvarts promenad fran mig, sa inte alls langt. Busshallplatsen ligger ung 5 - 10 min. Den del av Parken som ligger lite hogre upp var riktigt fin! Massa blommor, vaxter och dammar. Tog tyvarr inget kort men hoppas att jag kommer tillbaka snart igen. Bilden hogst upp forestaller parken fast den andra delen, parken ar riktigt stor. Harligt att ha ett stort gronomrode precis runt hornet. Den andra bilden ar narmaste och storsta supermarket, de har typ allt! Forresten nar jag var ute och gick korde en rosa limo forbi. Tror aldrig jag har sett en sadan sa det var lite coolt!
Familjen ar verkligen jatte snall. Morfadern ar pa besok och han pratar bara lite engelska eftersom han kommer fran spanien. Men enda var han snall och kom  med karter over omradet och visa vilken buss och tube jag kunde ta och visade var man skulle ga av for att komma ratt. Pa kvallarna ater vi alltid middag tillsammans och de ar jatte trevligt. Idag at vi kyckling med klyftpotatis, sparris och majskolvar och till efterat ekologisk glass och ananas med likor. Riktigt gott! Det tycker jag riktigt bra om att de har ganska mycket saker som ar ekologiska! At ekologisk yoghurt till frukost idag bla. Forresten fick jag min forsta lon idag efter att ha jobbat en dag och den var det inget fel pa.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0