Windy day

Idag har det tydligen varit typiskt London vader. Ena stunden sol och jatte skont, andra stunden jatte blasigt och kallt, tredje stunden osregn. Haha! Sa har det hallt pa hela dagen. Man vanjer val sig, det var ju inte for vadret som jag akte till London! Men jag som bara sag solen imorse trodde att de skulle bli varmt sa tog pa mig shorts. De var inte sa kallt!
Annars idag forutom att ha tagit hand om Hazel sa har jag forsokt hitta ngn engelska sprak skola. Men det ar inte sa latt, det finns allt for manga. Sa jag hoppas att jag kan fa lite tips pa sondag nar jag ska pa forsta hjalpen kurs. 9 till halv 4 pa en sondag ska jag pa kursen och de ar inte allt for roligt men iofs ska foraldrarna anda ut pa lordagkvallen sa ska vara barnvakt.
Horlurarna som jag kopte igar funkar jatte bra forresten men nu funkar inte spotify istallet. Vet inte vad jag har gjort for fel. Far kolla upp det om det inte funkar imorn heller.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0