Back to school

Det far bli ett kort inlagg idag for tankte att jag skulle spendera resten av kvallen i sangen och se pa serier. Maste se nagot avsnitt pa piraterna. <3 Lofta-town! Sedan blir det nog ett avnitt av ullared. Haha! Och kanske ett avsnitt av desperate housewifes, ser det varje sondag har men har tydligen missat nagra sa maste se vad jag missa.

Idag borjade skolan efter half-term, det var valdigt skont med lov men det ar valdigt kul att komma tillbaka. Saknat skolan, haha! Dock inte laxorna! Har 30 fragor som jag maste besvara tills pa fredag och det ar egentligen bara idag som jag har tid att gora det men orkar inte. Kanske om jag far tid efter jag har sett pa alla serier. hm! :P
Imorgon ska jag pa bio med Anna och se the social network, vad annars! Jag hoppas att den ar bra! Ska pa bio snart igen, narmare bestamt den 20 november. 00.05 ska jag se Harry Potter premiaren med Frida och Rebecca! :)
Ska ga och borsta tanderna nu och sen badda ner mig i sangen!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0