Bonfire night

Just nu sitter jag i min ny baddade sang och har min nya cookie monster pyjamas pa mig. Sa mysigt! Lyssnar saklart pa svensk musik, Hakan Hellstrom, Daniel Adams-Ray och Den svenska bjornstammen. De tre basta svenska artisterna/gruppen just nu. Jag skulle egentligen varit pa en pub nu men hade helt enkelt ingen ork idag. Kande det egentligen direkt nar jag vaknade men tankte att de skulle bli battre efter att jag atit frukost och duschat men det hjalpte inte. Sa det fick bli en lugn kvall. Man behover ju det imellanat. Jag har varit barnvakt ikvall iofs sa sa lugn kvall har det inte varit men Hazels morfar ar har sa han har ocksa lekt med henne. Efter jag baddat ner Hazel tog jag en kvallsmacka och yoghurt med ett glas mjolk och satte mig och sag pa fotboll med morfadern. Han ar riktigt trevligt och under pausen sa beratta han om spanien for mig. Han pratar knappt engelska men han ar enda sa snall och forsoker forklara sa att jag forstar. Blev jatte sugen att resa runt i spanien nu.

Igar var det bonfire night och det firar man lite kortfattat for att en man 1605 forsokte spranga the house of parliament for att demonstrera mot att Storbritannien hade blivit protestantisk. Han misslyckades och darfor tander man varje ar den 5 november for att komma ihag det. Jag firade bonfire hos grannen bredvid med familjen och andra grannar. Det var valdigt trevligt. Kul att fa se hur andra bor och hur britter "umgas". Haha! De bjods pa mat och fyrverkerier. Missade dock efterratten eftersom jag skulle mota Linnea, Jimmy och Sam vid halv nio. Vi satt och drack ol och snackade massa skit innan vi drog till Face down. Londons storsta rock club. Vi hade grymt kul pa vagen dit, dumma oss pa tunnelbanan osv. Haha! Traffade pa Evelina pa tunnelbana station ocksa, riktigt kul eftersom hon egentligen skulle ha jobbat. Dansade sedan nastan hela kvallen, sjukt kul! Det blir alltid sa kul nar Linnea ar med. Det maste vi gora om snart igen! :) Sa sag jag ut igar:
Jag har ju lovat att lagga upp en bild pa allt jag kopte nar mina syskon var och halsade pa och den bilden kommer har:
Sa kul att shoppa, kladerna kommer ifran topshop, bikbok, Zara, Urban outfitters och American Apparel. Nagellacket ar fran urban outfitters men det vet ni ju redan. Nar jag tittade pa bilden insag jag att jag anda glomde att fota en t-shirt fran urban outfitters. Vit och svart ar den med kringel-krangel monster. Riktig snygg.
God natt
puss

Kommentarer
Postat av: hemlig

Vacker

2010-11-08 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0