Chill sunday with jogging, pancakes and fruit salad

Ibland alskar man verkligen bara sondagar. Jag har inte gjort speciellt idag men det har kanns sa bra hela dagen. Mamman hade bestallt hem matvaror som vi fick imorse och bla hade hon bestallt morkt brod med fron i. Riktigt gott! Trodde inte att de fanns sadant brod i det har landet. Ska ata det imorn ocksa! Man far ju unna sig nar det finns nyttigt brod i huset. Familjen var pa ikea igar och da hade de kopt knacke till mig. Sa gulligt av dem! :)

Jag har som sagt haft en valdigt lugn sondag. Joggade strax innan lunch, sa det blev faktiskt tre ganger den har veckan ocksa! Underbart! Sammanlagt har jag gjort 120 sits-ups den har veckan ocksa! Tagga till nasta vecka! :P Till lunch gjorde jag pannkakor eller creps med skinka, ost och broccoli i. Sa gott! Jag gjorde lite extra smet sa att jag har till lunch imorn ocksa! Sedan som mellanmal gjorde jag fruktsallad med mango, jordgubbar, apple, paron, druvor och banan. Sa himla gott! Kanner mig sa galet nyttig idag. Nu ska jag snart se pa desperate housewives pa channel 4 innan jag ska sova.
Den har fina regnbagen sag jag genom mitt fonster idag! De ar sa fint med regnbagar!
Jag har glomt att beratta en jatte rolig sak! Linnea och jag ska pa en konsert med Robyn den 3 mars har i London. Det ska bli grymt kul! Langtar redan och nu har det ju mindre an fyra manader kvar! :)
God natt puss

Kommentarer
Postat av: InHungary

Regnbåge = Midsommar ;)

2010-11-07 @ 23:46:40
URL: http://inhungary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0