Elk pub and crystal palace

Lordagkvall och gissa vad jag ater?! Fruktsallad saklart! Underbart gott som alltid! Blir inget party ikvall eftersom jag har varit barnvakt och nu ar jag for seg for att ga ut. Tankte istallet beratta hur min helg har varit sa har langt! Igar ikvall var Anna och jag ute i fulham broadway pa en pub som heter Elk. Haha! Vi hade grymt roligt! Dansa typ hela kvallen, de var riktigt bra musik. Nar vi stod i kon in sa borjade vi prata med dem som stod framfor och nar han fick veta att jag var fran sverige sa borjade han prata svenska. Han sa: Hej hur mar du? jag mar fint! Haha! Det visa sig att han hade haft en svensk flickvan. Nar vi lite senare stotte pa varandra igen pa dansgolvet sa fraga jag: hur mar du? Mycket bra tack! svarade han da. :P och lite senare sa sa han: Jag alskar dig ocksa! haha! Grymt kul kvall som sagt, maste ga dit nagon mer gang.
Bilder fran kvallen, dock inga bra eftersom de ar tagna med min mobil. Baccardi breezer var grymt goda, 70cl flaskor ar lite lagom ocksa! ;)

Idag har jag varit till Crystal Palace och sett hur Linnea bor. Riktig mysig del av London. Vi letade efter nagot mysigt cafe men det blev att vi tog lunch istallet. Jag at en pizza och Linnea tog en sallad. Haha lite kontrast! Riktigt gott var det iaf. Sedan var vi sugna pa efterratt men hitta inget som vi gilla i dessert meny sa vi gick till sainsburys istallet och kopte riktigt goda kakor/tartbit. Innan vi gick hem till henne for att hugga in pa efterratten sa visa hon mig den jatte fin dinosaurier parken som de har. Jatte mysig! :) Tack for en jatte trevlig och mysig dag! :)

Imorgon ska jag till Ikea med Linnea och Emma! :)
puss puss god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0