Fathers day!

Hemkommen fran en jatte trevlig helg i Farnham. Ar riktigt trott sa skriva mer imorn vad Linnea och jag hittade pa. Nar jag kom hem ikvall ringde jag hem och prata med pappa. Det ar ju farsdag idag i Sverige. Inte har, tydligen olika for varje land. Pratade iaf med pappa minst 30 min, jatte mysigt. Saknar mamma och pappa ganska mkt ibland. Nar jag kommer hem till jul kommer det blir fyra manader sedan jag senast traffa dem. Tur att de finns skype annars skulle det var mkt jobbigare. Pratade sedan med min sota syster och aven min bror. Sa det blev mkt familjen ikvall. Vilket var mysigt! Det behovs det ibland. Pa sondagar ser jag pa desperate housewives har men hann bara se halva innan oskar ringde pa skype. Sa det blev valdigt mkt skypande ikvall. Men det var trevligt! Skont att prata av sig lite ibland med de dar hemma.
Berattar mer imorn om vad Linnea och jag hittade pa imorn. Lite bilder blir det nog ocksa!
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0