First advent

Kan inte fatta att det ar redan forsta advent. Tyvarr firar de det inte har sa ingen har inte tant nagot forsta ljus idag. Kanns lite trakigt! Men tankte att jag skulle kopa en adventskalender sa att de kanns lite mer som jul. Vi har ju ingen sno har heller sa har inte sa mkt julstamning an. Jag vet att de ar ju typ en manad kvar men har borjar de jatte tidigt med julpyntning och julklappserbjudanden sa det kanns som de ar jul nasta vecka. Hahha! Har aldrig kopt julklappar sa har tidigt.

Idag har jag varit pa Ikea med Linnea och Emma. Riktigt mysigt! Det kanns verkligen som man ar i sverige eftersom alla ikea ser likadan ut. Den har gangen blev det inte fish and chips utan brie and spinach tart med chips. Lite udda kombination men pomme ar ju alltid gott. Tog sjalvklart majonas till! :P Till efterratt blev det daimtarta. Alltid lika gott!
Hojdpunkten var som vanligt nar man aker till ikea the food market! Kopte bade Marabou daim choklad en ekologisk paron cider och en pase skumtomtar. (Ja man kan kopa alkohol pa ikea) At upp nastan halv chokladkakan pa vagen hem och sedan de sista av halva hem med lite lakrits. Det ar sa grymt gott tillsammans! Men lyckades iaf sluta att sedan sa har halv kvar till nasta helg. Kanns valdigt bra! :) Innan vi gick fran ikea sa tog jag en mjukglass! Sa gott! kosta bara 35 p och jag fixa refill sa det var helt klart vart det! Sedan gick vi och shoppade lite i croydon innan vi tog taget hem. Riktig trevlig dag! :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom firar advent här, men det verkar inte som om de har adventsljusstakar. Och snö ska det tydligen komma nu i veckan! :P

2010-11-28 @ 23:35:17
URL: http://fridaytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0