Gingerbread late and shopping

Alskar att bo i London, det ar aldrig langt till en kaffe pa starbucks. :) Jag bestamde mig igar att eftersom jag inte var ut och sprang under dagen sa skulle jag ta en promenad fran fulham dar mitt collage ligger till oxford street. Jag tror att det ar ungefar 6 km att ga. Sa inte alls farligt och solen lyste nar jag borjade min promenad ocksa. Det basta man kan gora om man vill upptacka Londons icke turist gator att bara ga runt utan att ha en tid att passa. Men ser massor! Jag hade fyra timmar innan jag skulle mota Jimmy sa hade verkligen brattom. Det tog ung en timme till Piccadilly och da stanna jag i nagra butiker pa vagen. Vid piccadilly tog jag en valbehovd kaffe pa starbucks. Lyxa till det lite och testade nya juledition gingerbread late. Den smakade verkligen jul! Spenderade typ en timme pa starbucks och var duktig och gjorde lite laxor och laste metro. Kom fram till att jag verkligen gillar att bara vara. De var sa skont att bara sitta och dricka min late, titta pa folk och lasa. Jag blev sa lugn och det var verkligen skont att veta att jag inte var stressad till nagot. Jag kande mig valdigt kreativ idag nar jag gick dar for mig sjalv och som tur var hade jag tagit med mig kameran. Sa tog lite hostbilder under min promenad. Dock dog kameran efter ett tag.
St James Park
St James Park - Buckingham Palace
St James Park
St James Park
Jag mote sedan Jimmy vid fyra att shoppa lite. Vi letade bada efter skor men det hittade varken Jimmy eller jag. Jag forsokte ocksa hitta en mp3 spelare men det var inte sa latt. Blev inga stor inkop, jag kopte bara ett nagellack, mint gron skulle jag beskriva fargen som. Jimmy kopte vantar och en mossa. Det var riktigt kallt idag sa det behovdes. Vi var och at pa Leon, fast food kedjan som serverar halsosam mat som inte ar dyr. Jag tog chilli chicken, kostade bara ca £6 och da ar det fullkornsris och rotgronsaker till. Kanns valdigt bra att kunna ata sadan mat nar man shoppar. Hemma blir det ju typ alltid donken kanns det som.
Imorgon kommer Harry Potter skadespelarna till Leicester square for galapremiaren for den forsta delen av sista Harry Potter filmen. Ska dit och se om jag kan fa en skymt av dem. :)
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0