Great plans this weekend!

Hang with me - Robyn, grymt bra lat! Jag vet, svensk musik igen. Men vad ska jag gora, det gors sa grymt bra svensk musik for tillfallet. Jag ska ju ocksa pa robyns konsert i London i mars sa maste veta de nya latarna!
Imorgon ar det fredag och helg! Harligt! Fullspackat schema som vanligt! Imorgon om allas schema gar ihop ska vi till London eye och beskada London fran ovan. Pa lordagen blir det crystal place och fika med Linnea. Ar barnvakt pa kvallen sedan sa blir en lugn kvall. Pa sondag ar det forsta advent och vad passar inte battre an att aka till ikea! Ska dit med Linnea, Emma, Frida och Rebecca och kanske nagra fler. Blir att inhandla lite mer julskum pasar!
Sa har ser det ut i min lilla ort i Sverige! Bilden tagen ikvall!
Jag pratade med min syster och pappa forut och da skicka de de har bilderna till mig. De sa att de snoa men inte trodde jag att de skulle var sa mkt. De kanske ska snoa har i helgen. Hoppas inte pa det! Englang klarar ju inte ens lite sno. Haha!
Puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: InHungary

Åh.. Här började det snöa nyss! Mysigt.

Kraam :)

V

2010-11-27 @ 00:11:05
URL: http://inhungary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0