Hazels second birthday and Halloween

Kan ni gissa vad jag lyssnar pa? De basta av de basta, Den svenska bjornstammen! De gor sa grymt bra musik och nu ligger mer musik ute pa spotify! Bla finrum som ar en av mina favoritlatar! Jag blir sa himla glad nar jag lyssnar pa dem. Jag har haft en riktigt bra halloween helg med tva utgangar, fodelsedagsfirande och en bakis sondag med Linnea pa starbucks!:)

Fredagen spenderades genom att vara lite nyttig forst. Sprang min tredje runda denna vecka och de var grymt skont! De kanns bra att borja springa igen efter att jag varit sjuk for lange. Har lite att ta igen! Hazel fyllde ar i fredags sa vi hade kalas for henne pa kvallen. Hennes mormor och farfar var har. Vi at tva olika tartor och sa kunde man valja pa fyra olika glassorter ocksa! Valdigt gott! At nog lite for mkt! :) Hazel fick Herr Nilsson av mig, alltsa pippis apa. Hon blev valdigt glad over det tror jag for hon lekte med honom och sen sa hon apa flera ganger (fast pa spanska :P) Hon fick ju pippi och Lilla gubben av mina syskon nar de var och halsade pa sa nu har hon hela setet. Efter valdigt goda efterratter sa begav jag mig till norra delen av London och tube stationen Angel for att mota upp Jimmy. Sag ut sa har nar jag lamnade huset:
Lite lagom psyko! Haha! Jimmy och jag satte oss iaf pa en pub och drack ol och vantade in Frida som skulle komma. Efter ett tag slog sig ett gang sig ner pa andra sidan bordet och vi borjade prata med dem. De var ett gang skumma britter som var ganska roliga att prata med. De skulle samma stalle som oss dock gick vi aldrig till klubben. Frida kom strax efter elva sa vi hade bestamt att vi skulle motas dar men nar vi kom dit var det hur mkt folk som helst sa det skulle sakert tagit minst en timme att ga in. Sa vi pallade inte riktigt utan drog tillbaka till puben. De var en riktigt trevlig kvall som resulterade i lite lagom manga bilder. De var skont att sitta och chilla lite med bra sallskap.

Pa lordag eftermiddag sa mota jag upp Frida och Rebecca for lite outfit shopping. Vi hittade riktigt fina grejer! :) Hem for att vara barnvakt men foraldrarna var valdigt snall och kom hem extra tidigt for att jag skulle ut. :) Tag, och tube till Leicester square och klubben sound. Dar traffa jag tre skrackinjagande tjejer, Frida, Rebecca och Anna. De var grymt mkt folk ut, traffa lite annat folk jag kande ut ocksa. Blev bjuden pa lite dricka ocksa! Haha!
Kom pa sedan nar vi skulle ga hem att vi inte hade tagit nagra kort under kvallen. Sa de finns inga bra bilder pa min outfit. Jag var verkligen sa cool som djavul. Tog en bild nar jag kom hem men man ser ju inte sa bra ut klockan fem pa morgonen. :P Men har ar en bild iaf dock saknads det grymt snygga roda lappstiften jag hade. :P
Idag hade jag en perfekt bakis sondag med Linnea pa starbucks. Vi drack grymt god latte och at super cookies och chokladmuffins! Mums! Satt och prata i si sadar i fyra timmar. Det var behovligt eftersom vi inte hade setts pa ett tag. Vi borjade prata engelska efter ett tag for att bada kom fram till att vi prata for mkt svenska pa sista tiden. Inte bra!
Basta starbucks med basta Linnea! :)
Ikvall har jag atit tarta, igen! Denna gang en choklad/jordgubbstarta som mamman hade bakat for att Hazel farbror med familj plus grannarna var har och fira Hazel idag. Sa de var ju tur att jag har sprungit tre ganger efter sa har mkt tarta. Men idag kan jag skylla pa att mamma fyller ar och det ar ju klart att jag maste fira henne! :P Pa sondagkvallar gar desperate housewives ocksa sa det passa perfekt med lite tarta. :)
Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0