Harry Potter, shopping and party!

Jag har haft en riktigt grym helg. Den borjade lite chill med bio klockan 00.05 pa fredagnatten. Sag saklart nya Harry Potter filmen tillsammans med Frida och Rebecca. Den var riktigt bra maste jag saga. Spannade och rolig faktiskt, haha skadespelarna spela sina roller riktigt bra. Vi sag filmen pa odeon, storsta bion i London och storsta biokedjan i UK och i Europa. Nagot som var riktigt roligt var alla harry potter fans som borjade skrika och klappa handerna fort Harry potter dok upp duken. Och da pratar jag om reaklamen! Haha! och sedan nar filmen starta och sedan nagra ganger under filmen. Haha! Skulle ha spelat in det. Det kandes som nar man precis landat med flyget och folk borjar klappa hander for att allt gick bra. Vi hade forresten riktigt bra platser sa frida du hade gjort ett bra val! :)


Lordagen spenderades pa Westfield med Linnea och Anna! Shopping blev det och nu har jag faktiskt kopt mina forsta julklappar. Jag har aldrig varit sa har tidig forut. Sedan kopte jag en riktigt liten hottie. Ska nog testa den ikvall. Pa westfield har de precis oppnat en inomhus isbana. Coolt att se, mitt i kopcentrumet sa star de en is rink. For se som inte kunde aka kunde lana sotaste pingvinen. se bilden nedan!
Sedan var det dags for party, scandinavian party med Anna, Frida och Rebecca. Alltid kul att festa med er! Dock var klubben lite liten och dansgolvet minst. Men vi dansa typ hela kvallen iaf. Men killarna var valdigt bekymrade for att jag visa bhn. Haha! Hade pa mitt ganska nykopta linne fran Urban Outfitters och da ar det dragkedja i ryggen. En kille kom fram och sa nagot i stil med att: Jag kan se den bh, jag och min kompis har slagit vad. Far jag bjuda dig pa en drink? Haha! Jag ber om ursakt om jag gjorde er forvirrade! Haha! ;) Blev lite senare bjuden pa ett glas skumpa och det var ju inte helt fel.
Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ater lite mellanmal/ lunch. Se bild ovan! Gick inte upp forren tolv idag sa har inte orkat gora nagon lunch idag. Vi ska anda ata middag om tva timmar! :) Fruktsalladen betar idag av vindruvor, banan, paron, mango, melon och ananas. Grymt gott! Och da tog jag inte alla frukter som vi hade hemma. Tyckte att de skulle ha blivit lite for mkt eftersom vi ocksa har apelsin, apple, mandarin och blabar. Sa harligt med massa frukt! :) Nu blir det nog att se pa nagon serie och bara chilla! :)
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0