I saw Harry Potter....

Vakna upp i ett regnigt och blasigt London men det blev en mkt trevlig dag iaf. Idag hade forsta delen av sista Harry Potter filmen galapremiar och alla vara verkligen dar. Jag tankte forst inte ga eftersom de var sa jakla daligt vader och trodde inte att jag skulle kunna se nagot eftersom de skulle komma sa mkt folk. Fans hade taltat dagen innan for att fa den basta platsen, sa knappt. Men angra mig ganska snabbt nar jag sag live sandningar fran Leicester square nar stjarnorna borjade anlanda. Det kandes ju knappt att sitta och titta pa det live via datorn nar allt bara var en halvtimme bort. Sa begav mig dit for att mota upp Frida och forsoka hitta nagon bra plats. Vi trodde forst att vi hade missat dem for folk borjade ga men sen sa borjade folk skrika och dar var de. Harry Potter trion! Sa coolt! Hahah! Fick dock inga bra bilder, bara en suddig en med alla tre med. Sag ocksa Tom Felton som spelar Draco Malfoy, han har blivit sa grymt snygg. Det var sjukt mkt folk dar, forsokt ta lite bilder pa folkhavet sa kanske lagger upp nagon om det blev nagon bra.
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0