One month till Christmas

Kan ni fatta att det bara ar en manad kvar till jul! Tiden gar sa grymt fort har. Jag har ju varit ar i tre manader nu, glomde skriva det men den 19 var i fredags. Passa perfekt att ga pa bio da och fira. Pa lordag ar det lite haftigare skulle jag saga, da har varit i London i 100 dagar! :) Gillar att fira sadana saker och har nog alltid varit san. Klart man ska passa pa och fira och det ar ju roligare om man har en anledning. Dagen har gatt valdigt fort aven om den kandes lite seg forst. Sov lite middag efter lunchen, de har typ blivit en vana nu inte sa bra. Radd att jag inte kan sova inatt istallet. Men efter tuppluren sa blev det en jogging runda pa 28 min sa att jag piggna till lite. Sedan var Hazel har uppe och vi titta pa pippi och dansade till massa bra musik. Hon ar sa sot! Hon fick syns pa mitt far i min sang och borja saga "ba baaa" pa svenska for jag har lart henne det. Det later sa gulligt! Ikvall ar det faktiskt inte svensk musik i mina lurar. Lyssnar pa James Blunt nya album. Han har riktigt harlig rost! perfekt pa kvallen nar man ar lite seg.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0