Pippi Longstocking

Den har veckan har varit ganska lugn faktiskt. Sprungit tva ganger, vilket ar helt okej eftersom jag inte har tid att springa nagot mer den har veckan. Imorgon ska jag vara barnvakt och sedan blir det Harry Potter 00.05 med Rebecca och Frida. Ska bli kul! Ska se filmen i Londons storsta biosalong Odeon! Samma salong som kandisarna sag filmen forra veckan. Pa lordag ska jag forst till Westfield och shoppa med Linnea och Anna och sedan blir det Scandinavian party pa kvallen!
Idag har jag och Hazel varit till biblan och sjungit lite. Hazel fick ett diplom for att hon har gatt till biblioteket. Man samlar fyra stickers och sen far man ett diplom. Man far ett klistermarke varje gang man gar dit. Sa Hazel far diplom en gang i manaden. Haha! Men det ar trevligt! Ikvall passa jag Hazel lite innan maten sa mamman kunde gora klart den. Da prata vi med familjen genom skype. Hazel ar sa gullig. Hon blir jatte glad nar hon ser dem och nar vi gick sedan sa sa hon bye bye och vinkade till mamma och jossan! Sa sott! Vi sag ocksa pa ett avsnitt av Pippi. Den svenska versionen fast dubbad till engelska. Hon gillar Pippi men ar lite radd for dunderkarlsson och Blom. Haha! Da kryper hon ihop lite mer i mitt kna. sa sott!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0