Rihanna - At least I have been in the same room as her!

Jag har inte gjort min laxa till imorn och jag orkar verkligen inte. Vi ska svara pa 30 fragor om brittisk ekonomi. Inte sadar jatte kul sa kanner att jag faktiskt har ratt att "glomma"bort att gora den, den har gang. Precis lagt in mina bilder fran dagens aventyr. Jag, William och Stanka, en nya tjej som jag inte hade traffat forut, akte till Westfield ikvall for att se nar Rihanna tande julbelysningen. Det var sjukt mkt folk dar sa tyvarr blev det inte sa bra bilder. Fotade folket och de ar nog svart att forsta hur mkt folk som verkligen var dar om man inte har varit dar men kopcentrumet ar jatte stort och de var proppat med folk. Se bilderna! Pa bilderna ser man anda inte hur mkt folk som var en vaning ner dar scen var. Lite synd att man inte fick nagon bild pa henne men har iaf sett henne live och varit i samma rum som henne! ;P


Gissa vem som kom och mote mig nar jag kom hem fran Westfield?! Pelle Svanslos! Sa glad jag blev! Haha!
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0