Shopping and the facebook film

Jag har haft en grymt trevlig och rolig dag! Jag har shoppat och sett pa bio med Anna fran min engelska kurs. Hon ar sa harlig att umgas med och det hander alltid nagot ovantat nar man ar med henne. Jag sager bara starbucks! Haha! Innan vi akte till oxford street sa gick vi hem till henne forst och at en god pasta lunch. Hon bodde ett valdigt trevligt hus och jag fick aven traffa hennes vardmamma som verkar trevlig. Sedan tog vi bussen (pga den harliga tube striken som ar den tredje sen ja kom till London) till oxford street for shopping. Jag kopte varldens basta pyjamas (se bild) och anna kopte ocksa lite saker, bla en riktigt snygg mossa! Tog en white caffe mocca innan vi tog bussen till bion for att se The social network. Vi kom dit precis nar filmen skulle ha startat men tydligen har de 20 min reklam innan sa de var lugna puckar.
Filmen var valdigt intressant men det var valdigt mkt prata. Ibland var det svart att hanga med eftersom de prata sa fort och de var hog musik i bakgrunden plus att de anvande manga datorord. Men jag tycker nog att det var vart att se den. Det kostar bara ca 4 pund eftersom det ar 2 for 1 pa onsdagar! perfekt! Riktig harlig dag! Det maste vi gora om snart Anna!
Pa vagen hem kopte jag en valdigt god smorgas pa camden food co. De ar ganska dyra men valdigt goda och nyttiga! Sedan nar jag kom hem sa hade min vardmamma bakat applepaj sa var tvungen att smaka lite. Gjorde en fruktsallad till med mango, druvor, jordgubbar, paron och ananas. Sa gott tillsammans! :)

God natt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0