Snow in sweden - rain in London

Svensk musik har blivit som en drog for mig! Lyssnar varje ledig chans jag har. Onskar att jag kunde sjunga med men Hazel sover ju sa kanske inte ar det basta. Att det skulle goras sa bra ny svensk musik just nu nar jag inte ar i sverige. Idag har inte hant sa mkt annars, regnat for mkt sa att jag inte kunde ge mig ut att springa. Kandes inte bra alls att ja redan har borjat fuska. Vet inte riktigt nar jag ska ha tid att springa den har veckan. Inte bra! Far kanske bara bli styrketraning.
Fick idag vet nar jag kommer ha mitt exam for min engelska kurs. 14 eller 15 dec och dar ar det speaking och listing som galler. Onska mig lycka till! :) En del bestar av att man far ett amne att prata om och sa far man forbereda sig i en minut och sedan ska man prata i tva utan att nagon avbryter. Sedan ska den andra (man gor testet i par) stalla fragor efter. For se hur det gar.
Harligt med sno i Sverige forresten! Gillar nog battre att de regnar just nu. Saknar varmen som var har forra veckan. Hoppas att den kommer tillbaka.
Nu blir det sangen! God natt! :)
Forresten ny favorit lat:
http://www.youtube.com/watch?v=cWs493FwXgE
Lilla lady - Daniel Adams-Ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0