Updates from last night

Det har varit en valdigt lugn och inte sa handelserik dag idag. Fick ingen laxa over helgen sa det var trevligt, dock missa jag forsta taget och de andra var saklart installt. Sa det tog drygt en timme mer att ta sig hem. Testade nya  julsmaken toffee nut latte pa starbucks som trost. De var sadar, gingerbread var godare. Se nedan for starbucks juledition muggar. Ikvall har jag suttit barnvakt sedan halv fyra sa det hann inte med sa mkt innan. Min nya sysselsattning ar sudouko sa klura pa den till maten sedan blev det Hazel for hela slanten. Golfspel, musik, lego och lite puzzel hann vi med ikvall.
Jag var lite trott igar nar jag skrev sa glomde att beratta att jag malade mina naglar med mitt nyinkopta nagellack pale green 1 fran urban outfitters. Har ar resultatet:
Och nu till bilden ni har vantat pa!! ;) Den suddiga bilden pa Harry Potter trion!
Fick ocksa bla ett foto pa snyggingen Tom Felton som spelar Draco Malfoy. Dock pa langt hall!
Imorgon ska jag till Farnham och Linnea! Det ska bli sa kul! :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Vikci

Fick du ingen autograf? :)

2010-11-13 @ 15:59:35
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Malin

Nix, hade inte med mig penna och papper! :P

2010-11-18 @ 22:05:50
URL: http://malinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0