Awesome fridaynight

Scandinavian party igar kvall var awesome. Jag hade grymt roligt hela kvallen. Linnea och hennes kompis Emma kom forst till mig i Streatham for att dumpa lite saker for att de skulle sova hos mig. Sedan tog vi taget och tuben till Leicester sqaure for att mota upp Linnea, hennes kompis Erica, William och Patric. Efter att alla hade kommit, William var sjalvklart sen ;) sa gick vi till en pub for att ta nagra ol. William trodde han kunde vinna over mig i olhavning men man ska inte underskatta mig! :P haha!
Satt dar ett par timmar innan vi drog till scandainavian party for att dansa och sjunga. Haha! De var grymt kul! Cluben hette Zoo och var riktigt bra, bra musik, massa folk och en strippstang. Den dansa Linnea och jag vid nagra ganger under kvallen. Undrar hur manga bilder vi hamna pa egentligen?! Haha! Vi fick till och med upp patric ett tag.
Linnea,Linnea och Emma hade kamera med sig sa kvallen finns val dokumenterad, haha! Det blir alltid super snygga bilder nar man ar onykter.

Linnea och Emma sov som sagt hos mig och Linnea fick oturen att ligga i mitten. Sa hon hade vaknat pa morgonen att de var varmt och forsokt ta bort tacket men bade Emma och jag hade legat och hallt i det. Haha! Sa hon hade gatt upp och av misstag klivit pa mina ben utan att jag vakna. Haha! Sov valdigt bra!
Efter vi hade vaknat vid typ tolv drog vi till London bridge for lite brunch. Linnea och Emma tog klassiken fish and chips medan jag tog gourmet hamburgare( se bilden ovan). Riktigt gott var det! Restaurangen var valdigt trevlig ocksa. Vi drog sedan till oxford street for lite shopping och starbucks. Jag kopte grymt snygga tofflor (se bilden nedan) Jag tog en frappuccino, caramel creme pa starbucks, grymt god!
Ikvall har jag suttit barnvakt och atit massa kakor! :P Familjen hade bestallt ham typ 5 kg choklad och kakor sa de finns att ata. Inte sa bra direkt men det ar ju helg!
Hazel alskade mina nya tofflor! :)
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0