Brother and sister on a visit part 2

Mandag morgonen blev ganska lugn nar alla var trott och sa ville mina syskon halsa pa Hazel innan vi gick ut igen. Hon hade sovit bade lordagen och sondagen nar vi hade kommit hem, vilket inte var sa konstigt iofs eftersom de blivit ganska sent. Markus och Jossan hade kopt med sig presenter till Hazel, en pippi docka och lilla gubben. Hazel var for blyg for att ta emot presenterna forst men sen nar vi gick ner sa sprang hon dit direkt och tittade. Hon blev jatte glad sa det var roligt! Se bild nedan!
Markus och Jossan akte sedan sjalva till madame Tussaude for att traffa alla kandisar. Jag har redan varit dar en gang sa tankte att jag skippar den har gang eftersom de var tva. Det kostar ju anda £28 att ga in. Dock hade Jossan och Markus tur och fick en 2 for 1 biljett av en dam i kon. Jag mote upp dem sen vid hyde park corner for picnick lunch. Det kandes verkligen som nar Markus och jag var pa varan tagluff. Det blir genast mkt godare bara genom att sitta ute och ata.
Nasta attraktion var Harrods, dar ar det alltid kul att ga runt. De har sju vaningar sa det finns ju lite att se. Nu nar det "bara" ar tva manader kvar till jul sa har de ett helt rum med bara julpynt. Det fanns sakert fler an hundra olika julgranskulor for att namna nagot. Vi kopte en valdigt fin fodelsedagspresent till mamma pa Harrods. Efter Harrods blev det shopping pa oxford street och det ar som alltid valdigt trevligt. Vi hann inte ga i sa manga affarer innan de stangde men bade Jossan och jag hittade lite saker. Sedan begav vi oss till en pub igen for middag. Den har gang dela Markus och jag pa en burgar,korv, lokringar och nagot sott brod tallrik. Det var faktiskt valdigt gott och precis lagom.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0