Bubble pop and apple cake

Sitter och lyssnar pa owl city, blir sa glad nar jag hor hans latar! Sitter och ler for mig sjalv! :) Idag har jag haft staddag och tvattdag. Vilket jag klara av valdigt fort, sa det var skont. Jag har mest njutit av dagen och planerat infor helgen. De blir utgang bade fredag och lordag! :) Ska ut med jimmy och frida imorn till ett halloween party. Vet dock inte vad jag ska ha pa mig?! Sedan pa lordag efter att jag suttit barnvakt ska jag ut med en annan frida :), rebecca och Anna till sound. Vi ska ocksa kla ut oss men lite lagom! :P
Malade min naglar forut i den har snygga morkbla fargen! Maste saga att det blev valdigt snyggt! Kopte nagellacket pa urban outfitters och de hade massa andra snygga lack i massa farger sa kanske blir att inhandla nagra fler. Ikvall kom Evelina hit och gratta Hazel sa det blev cake! Appelkaka som var valdigt god. Kul att traffa evelina igen! Imorgon blir det cake igen eftersom det da ar Hazel fodelsedag. Jag har kopt en riktigt fin present till henne eller min mamma har kopt presenten eftersom den ar fran Sverige. Jag hoppas att hon kommer att gilla den.
Glomde att beratta igar att de var valdigt varmt har igar. Tittade pa termometern innan jag gick till taget vid fyra och da var de 17.8 grader ute. Sa knappt de kanns! Som var! Idag var det bara 13.5! :P Saknar inte direkt Sveriges ruskvader.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0