Bye bye Silvia

Vadret var inte pa min sida i formiddags nar jag skulle ut och jogga men sprang en runda iaf. Duktigt va! :) 25 min blev den har gang. Godaste fruktsalladen efterat ocksa! Ar riktigt slut i kroppen nu sa det ska bli skont att lagga sig ner i sangen snart.
Ikvall traffade jag Silvia, Rebecca och Frida pa Westfield for att saga hejda till Silva som aker hem imorn. Valdigt trakigt! Ingen som jag har lart kanna har har akt hem innan sa det kanns konstigt att folk kommer att borja gora det. En efter en! Inte bra! Jag ar glad att jag ska vara har lange! :) Vi tog iallafall en fika pa starbucks och sedan gick vi runt lite i shoppingcentrumet. Vi gick bland annat in i apple butiken och spanade in nya ipod nano, riktig snygg med touch skarm. Vill ha men samtidigt inte! Orkar inte att man maste ha ett program for att ladda pa musik, vill att de ska vara som ett usb-minne. Enkelt och smidigt! Saknar verkligen att ha musik nar jag aker tag sa mkt som jag gor. Sa tankte att jag skulle kopa en har men har inte haft tid att kolla upp nagon an. Forhoppningsvis hittar jag en innan jul! :)
Ha det bra nu Silvia! :)

 

 

Sa snygg men vill att de ska vara smidigt att ladda pa musik!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Friday

my gaaaaaaaaad, malin, det finns inget smidigare än iPods och iTunes. när du väl lagt låtarna i programmet så läggs dom automatiskt in på iPoden så fort du kopplar in den! inget håll in-ra-släpp/kopiera-klistra in här inte!



;P

2010-11-07 @ 23:42:17
URL: http://fridaytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0