Friday tomorrow

Onsdagen och torsdagen har varit valdigt lugna sa har inte mkt att beratta. Tagit hand om Hazel lite mer an vanligt sa har mest varit hemma. Vilket har varit bra eftersom jag inte kunnat spendera massa pengar. Kopte ju iofs en vaska som inte var sa billig i tisdags sa borde val vara ganska nojd. Tankte att jag skulle spara lite tills Jossan och Markus kommer (bara nio dagar kvar nu! ) eftersom vi kommer att shoppa ganska mkt da forhoppningsvis. Jossan har sagt att hon inte ska ta med nagra klader eftersom hon vill ha sa mkt plats som mojligt i vaskan for att komma shoppa sa mkt som mojligt. Sa borde som sagt spara lite men det har inte gatt sa bra hittills. Det ar tur att man far lon varje vecka. :P

Imorgon ar det scandinavia party igen och det kommer bli grymt kul. Linnea och en kompis till henne ska sova hos mig.  Det ar massa folk jag kanner som ska dit ocksa sa det kommer bli en riktigt bra kvall. Ser verkligen framat imorn. Ska forsoka lagga mig tidigt ikvall och hoppas att jag har sovit bort min forkyldning nar jag vaknar. Har verkligen inte tid att vara sjuk.
Forresten idag gjorde jag underbar god fruktsallad igen, (alskar att familjen koper massa olika frukter) apple, banan, ananas, vindruvor och apelsin. Mums! Och igar baka jag kladdkaka men den blev inte kladdig. Haha, fast valdigt god! Iofs bra att den blev misslyckad for da maste jag ju gora om den valdigt snart igen sa familjen far smaka pa en riktig. Funderar pa om jag ska gora en omgang fruktsallad igen. At for drygt en timme sedan men blev lite sugen. Det ar ju inte onyttigt iaf. ;P
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0