Sometimes I really like when the tube doesn't work

Jag kande mig inte alls kry imorse nar jag vaknade, (hade forst vaknat en timme innan klockan ringde for att jag var sa tappt i nasan) men dagen blev valdigt bra sedan. Skola forst och tog for forsta gangen den snabba vagen till skolan, sa skont. Hann nastan aven att taget var en kvart forsenat. Pa lektionen satt jag mest och tyckte synd om mig sjalv eftersom jag var sa forkyld och trott. haha! Nar jag sedan skulle aka hemat sa gick saklart inte tunnelbanan sa fick ta bussen. Tog forsta som kom eftersom jag sag att den gick till piccadilly cirus, tankte att jag skulle ga av dar och kanske ga och kolla i nagra butiker och sedan aka hem men kom aldrig sa langt. For utan att jag visste det sa gick bussen forbi Harrods sa gick av dar istallet. Jag har inte varit dar sedan februari 2009 sa hade nastan glomt bort hur statligt byggnaden ar. Jag hade saklart inte med mig kameran men tog ett kort med mobilen (se nedan) som faktiskt blev ganska bra.
Det maste verkligen har varit mening att jag skulle ha tagit bussen och gatt av vid Harrods for annars hade jag aldrig hitta min nya jatte snygga vaska. Jag hade egentligen spanat in en annan vaska pa topshop men kopte den inte da. Nar jag sedan hade bestamt mig sa kunde jag inte hitta den eftersom olika topshop har olika sortiment. Tur att jag inte hitta den for annars skulle jag ju aldrig ha kopt den har (bilden nedan). Den ar av akta lader sa den var inte sa billig direkt, £70 men eftersom jag ar student sa fick jag 10% rabatt. Kandes mycket billigare da! ;)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0