Jogging and raisins

Sitter och ater russin och pratar med Jossan. Det ar valdigt gott med russin, har inte atit det pa lange men kopte det till hogskoleprovet sa har en hel pase jag maste ata upp nu. Stackars mig! :) Idag har jag varit ute och sprungit igen, forsta gangen efter min harliga forkylning som jag hade i over tre veckor. Det kandes jatte harligt och jag korde lite styrketraning i ca 20 min ocksa! Hoppas pa att jag ska springa minst en gang till den har veckan. Idag har jag och Hazel lekt med pippidockan. Jag korde peekaboo med dockan och Hazel blev sa glad och ropa pippi pippi varje gang hon sag den. Sa sot!
Jag pratade med Abrar och Ella ikvall och det var jatte kul. Vi har sakert inte pratat live pa tva manader sa det var skont att prata av sig lite. Jag hoppas att vi kan fa ihop ett datum som passa sa att ni kan komma och halsa pa! :) 
Jag har lyckas samla pa mig ganska mkt atbara saker fick jag se sa samla ihop det lite. Min favorit ar julskum och sjalvklart pingvinlaktris burken.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: InHungary

Jag får lite hemlängtan ibland när jag är inne på IKEA. Nu är det inte långt kvar tills jag åker.. :)

Kram

Vicki

2010-10-28 @ 21:04:26
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Malin

De ar verkligen nagot speciellt nar man aker till Ikea nar man bor utomlands! :) Nar ska du aka till Sverige? kram

2010-10-28 @ 23:15:50
URL: http://malinslondon.blogg.se/
Postat av: Vikci

Den 23 December, är kvar i en vecka! :) Dudå? Jag kollar din blogg lite då och då, det är intressant när andra också åker utomlands, roligt att veta vad du/dom tycker och har fått för erfarenhter!

Puss!! Vicki

2010-11-04 @ 18:19:48
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Malin

jag kommer hem den 21 dec och stannar tva veckor! aa De ar riktigt kul att lasa vad som hander utanfor sverige! :P Lite annat an bara det vanliga!

puss

2010-11-12 @ 00:00:27
URL: http://malinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0