New shirts

Alla som undrar hur hippo mar idag kan vara glada, han har fortfarande svansen kvar! :P Jag ar ju bast pa att sy! Det var sa dramatiskt det har med hippo sa glomde beratta om att jag var pa oxford street och shoppade lite i tisdags. Det blev en langarmad troja och en trekvarts troja. Kopte bada trojorna pa bikbok. For ni som inte vet dar sa ar bikbok faktiskt svenskt och jag maste saga att jag gillar den affaren grymt mkt. Brukar alltid hitta nagot nar jag gar dit. Brukar aldrig kopa langarmade trojor for att jag aldrig anvander dem men den har var perfekt nu. Det ar lite kallt i huset att bara ga runt i linne och lite for varmt med tjocktroja sa langarmad troja blev perfekt. Sjalvklart tagit kort pa mina fynd och hur jag ser ut i den ena trojan. :)
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0