The swedish school and pubnight

Torsdag och fredagen hande det inte sa mkt pa, tog det valdigt lugnt och pluggade lite infor hogskoleprovet. Man onskar alltid att man har pluggat mer nar dagen val kommer men men. Pa lordagen gick jag upp redan klockan sex for att bege mig mot svenska skolan i London. Det forsta man motes av nar man kom in i deras entre var en tavla forestallade kungen och silvia! Riktigt trevligt! Jag och frida fick skriva provet i deras gympasal sa vi satt typ 50 pers i samma rum. Det kandes inte alls bra de tre delarna vi gjorde forst innan lunch sa var inte sa glad. Men sa kandes det battre andra delarna sa jag var inte saker pa hur det hade gatt. Raknade ut vad jag fick for poang och de blir nog tyvarr samma som forra gang. Typiskt! Men jag maste anda saga att jag kanner mig valdigt duktig, pa lasdelen fick jag 18/20. Kanns jatte skont! Behover bara hoja mig lite mer pa de andra delarna nu speciellt pa orddel. Sa det blir hardpluggning ord i ett halv ar nu! Haha! kanske!

Pa kvallen mote jag upp Mimmi och Jenny for att ata och dricka lite. Jenny har precis kommit hit och ska ocksa jobba som au pair men mimmi halsade bara pa. Det var jatte skont att bara slappna av efter provet med trevligt sallskap. Det var bara Linnea som saknades, hon var tyvarr barnvakt! Vi korde alla tre kycklingsallad vilket jag iaf tyckte var valdigt god. Maste saga att pubmaten ar ganska prisvard. I sverige kan man ju typ bara ata snabbmat om man ska ha nagot billigare. Kvallen var valdigt trevlig! :) Precis vad jag behovde efter provet!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Vicki

Malin! Vad kostar det att dricka? Typ öl och sånt.. Vilka prisklasser är det?

KRam :))

Vicki

2010-10-25 @ 20:24:09
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Malin

Nar jag var ute i lordags betala jag £3,8 (ca 40 kr) for en ol och det brukar det ungefar kosta. Lite mer nar man ar pa en club. Sa det ar lite billigare an i Sverige.



kram

2010-10-25 @ 21:33:51
URL: http://malinslondon.blogg.se/
Postat av: William

Gå till rätt ställen, betala £2 för en pint! :D

2010-11-02 @ 19:01:45
Postat av: Malin

Du maste visa mig dem! :)

2010-11-02 @ 21:10:03
URL: http://malinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0