A letter from Swedish school

Kanner mig lite ensam, det ar forsta gangen jag ar helt sjalv i huset. De ar ivag pa en brollopsmiddag och forst skulle Hazel inte med men sedan sa andra de sig sa nu sitter jag helt sjalv. Vet dock inte riktigt vad jag ska gora! Jag har last min bok, tycker inte om den sa laser den mest for att lasa ut den. Haha! Maste ju enda veta hur den slutar. Jag har atit kvallsmat och sett lite pa tv. Varit inne pa facebook och sett alla bilder fran scandinavian party. Valdigt manga bilder pa mig och folket jag var med. Haha! Som sagt vet inte riktigt vad jag ska gora. Har vant mig vid att det alltid hander saker hela tiden sa jag har lite svart att bara chilla. En och en halv manad har jag varit har idag! Tiden gar sjukt fort men jag har ju grymt kul sa! Just det fick ett brev idag, fran svenska skolan. Min kallelse till hogskoleprovet om tre veckor. Kanner mig inte direkt taggad just nu men hoppas att de ar tredje gangen gillt! De var riktigt skont att jag kunde gora det har i London sa att jag slapp aka hem over en helg for att gora det. Det ar inte alla som har gjort det pa svenska skolan i London heller sa om det gar daligt sa kan jag allt skryta med det. Haha!

Igar fyllde Hazels pappa ar sa hade kopt en present. En flaska rott vin, amarone vin fran Italien. Sedan skrev jag ett jatte fint kort: Happy birthday (or in swedish) Grattis pa fodelsedagen! Se bilden nedan. Foraldrarna gick ut pa kvallen for att ga pa en konsert, Lord of the rings alltsa konsert med musik fran filmerna. De sa att det var valdigt bra och de later ju lite coolt tycker jag.
Sa det var Hazel och jag hela kvallen och hon var jatte snall. Vi prata med min familj over skype och de tyckte hon var jatte roligt. Blev lite blyg nar de blev for manga men sen nar bara Jossan och vi prata sa vinka hon och sa byebye till Jossan. Sa sot!



Nu ska jag gora fruktsallad med apelsin, apple, kiwi och jordgubbar( och kanske lite glass)!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0