A walk in the park

Idag har Hazel och jag varit i parken och lekt igen. Sparkat boll och lekt i klatterstallningen. Sedan tog vi en promenad runt om i parken. Det var verkligen jatte fint vader idag, kandes nastan som sommar. Sedan gjorde jag omelett till lunch, vet inte riktigt hur den blev men den var god iaf. Ar inte sa van att gora just omelett men som sagt den gick ju att ata och Hazel tyckte ocksa om den.
Jag tror att jag nastan har hittat en skola nu. Den ligger precis vid victoria station och det betyder att det ar valdigt centralt. Den har part-time kurser och man kan valja vilken dag man vill ga dit. Det varsta ar val att det kostar lite. ca 3200kr for 13 v, 250kr i veckan. Svart att hitta nagon skola att jamnfora med ocksa. Alla har sa olika information. Men ska ta reda pa mer imorn. Nu ska jag se "Children of men" eller "vanilla sky". Ocean's eleven funka inte! :(
Puss

Kommentarer
Postat av: V

Hej!

Nu hänger jag med.. Läste igenom några inlägg, vad roligt att du har fått en sån här chans! :)

Kram

Vicki

2010-09-02 @ 23:42:24
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: V

Hej!

Nu hänger jag med.. Läste igenom några inlägg, vad roligt att du har fått en sån här chans! :)

Kramar

Vicki

2010-09-02 @ 23:45:07
URL: http://inhungary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0