Den svenska bjornstammen!

Spotify funkar inte igen! Bra jobbat Malin! Ska fixa det snart! Men sa lange kor jag lite musik pa you tube. Just nu lyssnar jag pa Den svenska bjornstammen! Underbar grupp fran Norrkoping! Deras lat karleks matadoren ar sa bra! Hitta texten pa den ocksa nu nar jag lyssna pa you tube. Har alltid undrar lite vad de har sjungit. Vet inte om jag fick nagon mer klarheten iaf men har kommer texten iaf:
Visst kan bördan va tung, när man bär dem på ryggen, trycker mig i genom skorna ner i jorden
för att bättre höra orden, bakom dem står du.

Visst kan bördan va tung, när man bär dem på ryggen, trycker mig i genom skorna ner i jorden
för att bättre höra orden, bakom dem står du.


Du kan drömma tillbaks men aldrig komma tillbaka
Vissa tänker andra tankar, tänker du som jag förstår du varför aldrig känslorna svalnar
Det regnar mandlar från himlen så du kan äta dig mätt
Handling kontra konsekvens, konstigt att det aldrig känns
Om nånting het trots att man bränt sig själv


Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig
Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig



Jag har bäddat min säng så du kan komma hit
Hoppa och skrik, så kommer du bli rik
Hiphop eller flopp du är dig lik
Tänker stå tills jag somnat
Blev det tyst till sist
När du är här, allt du är vill jag ha
Hoppa och skrik, du är dig lik


Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig
Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig

Visst kan bördan va tung, när man bär dem på ryggen, trycker mig i genom skorna ner i jorden
för att bättre höra orden, bakom dem står du

Visst kan bördan va tung, när man bär dem på ryggen, trycker mig i genom skorna ner i jorden
för att bättre höra orden, bakom dem står du

Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig
Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig

Lagger sjalvklart upp en lank ocksa! :) http://www.youtube.com/watch?v=lpolA7ZeoYc&NR=1
Ikvall blir det fest, utgang till nagon club i camden town med harligt folk!
puss puss

Kommentarer
Postat av: V

Jag pluggar "English & American Studies" som det heter, när det är officielt översatt. :P

Jag läste på FB att du kommer att plugga engelska..

Vilka ämnen? Eller alltså, är det bara själva språket?

Har du vant dig vid vänstertrafiken? :D

Pusspuss!

2010-09-12 @ 00:17:01
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Malin

Det later intressant, vad laser man bla da?

aa bara spraket, listen and speaking kurs i 13 veckor.

Vanstertrafiken ar hemsk, tittar alltid at fel hall! :P Jag ar valdigt glad att jag inte behover kora!



puss puss

2010-09-13 @ 12:23:44
URL: http://malinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0