Eat, pray, love - Julia Roberts

Vilken dag det har varit idag, alskar att vara i London! Man vet aldrig vad som kommer att handa. Allt borjade nar jag satt pa taget till KCC, min engelska skola. Satt och laste i Metro och fick da se att filmen eat, pray, love skulle ha gala premiar ikvall pa The Empire vid Leicester square och att kandisarna i filmen skulle komma. Vilket innebar att Julia Roberts and Richard Jenkins skulle komma dit. Det fick jag inte missa tankte jag! Det passa verkligen perfekt att det var idag som premiaren skulle vara ocksa eftersom jag redan hade bestamt med Jimmy att motas pa stan for lite shopping.
Halv sex var jag pa plats vid Leicester sqaure och trangdes bland allt folk. En timme efter kom Julia Roberts och alla andra kandisar. Riktigt coolt att fa se henne och Richard Jenkins som ocksa ar en bra skadespelare. Tog lite bilder men stod inte riktigt pa ratt stalle sa fick inte nagon jatte bra. Men man ser att det ar dem iaf.
Efter kandistraffen sa gick Jimmy och jag och shoppade. alskar att affarerna har oppet till 9. Vi gick till topman dar Jimmy shoppade ett par jeans, t-shirt och en planbok. Jag var bara smakrad, vilket var valdigt roligt.
Nu blir det sangen for ska upp tidigt imorn for att plugga till hogskoleprovet!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0