Elmos song

Jag har tagit hand om Hazel hela dagen idag, forst gick vi ut, dock riktigt kallt ut. Bara 13 grader, hosten ar har nu! Vi gick en promenad i omradet och seden gick vi till parken och gungade i jattegungan och lekte i klatterstallningen. Sedan tog jag hand om Hazel efter hennes nap, da lekte vi med legogubbar och lyssna pa musik. Mamman hade gjort kottfarssas till middag.


Nu sitter jag och lyssnar pa James Blunt, valdigt lange sedan jag gjorde det. Han ar riktigt bra! Forsoker varva ner for att bli trott sa att jag ska ga och lagga mig tidigt ikvall. Far se hur det gar! Eftersom jag inte har sa mkt att skriva om idag sa tankta jag lagga upp en av Hazel favorit videos pa sesame street. Elmos song, basta ar 12-16 sekunder in i klippet, snuppy! Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=vSYadh2xmcI
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Friday

Ååh, James Blunt är bra! "Shine on" spelas om och om igen här i rummet nu! ^^

2010-09-27 @ 21:45:24
URL: http://fridaytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0