Face down

Mina shopping fynd i torsdags!
Ekorre
De tog bara tva veckor innan jag redan borja glomma bort att skriva pa den har bloggen! Jag ska kompensera med att lagga upp lite bilder igen. Hm, det var alltsa onsdag sedan jag senast skrev.
I torsdag var jag till Weatfield, det ar ett jatte stort kopcentrum och tydligen ganska nytt ocksa. Gick runt dar i timmar och shoppade. Kopte en klanning fran topshop, joggingshorts, ett block, en kalender och lite harsaker. Gillade verkligen stallet sa kommer nog aka dit fler ganger.
Fredagen borjade med frukost med Hazel. Hon gillar att springa runt nar hon ater sa det kanske inte ar sa rogivande men det ar mysigt iaf. Sedan var jag faktiskt och sprang en runda i mina nyinkopta shorts. De satt perfekt men det blev inte sa langrunda. Har inte sprungit pa ett nu sa de tog emot lite men nu ar jag pa banan igen. Pa kvallen var det fest, mote upp evelina och jimmy o en kille till pa en pub vid king cross. Drack lite ol och sen gick vi till scale och face down. De var riktigt mycket folk dar! hade rikigt roligt hela kvallen. Kom hem halv sex imorse men ar fakiskt inte sa trott idag. Forresten sa hade jag pa mig klanning som jag kopte i torsdags nar jag var ute i fredags.
Ikvall ska jag vara barnvakt igen, sa det blir en lugn kvall. Varit en lugn dag hela dagen, sov till halv ett, frukost o sen en promenad till parken har brevid. Se bilderna ovan. De var riktigt skont att bara sitta och njuta ett tag. Det var delen av parken jag prata om for nagon vecka sedan. Det ar rikigt fint dar och nar jag kom dit pagick faktiskt ett brollop. Alla var sa fint kladd, brudtanorna match varandra. Vaga inte forsta ga in i sjalva parken men sa sag ja att det var massa annata folk dar ocksa. Det finns forresten massa ekorrar i parken och de later valdigt konstigt tycker jag. Spela in det sa kanske lagger upp det pa facebook nagon gang.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0