First aid course

Hemsk dag idag! Jag fick ga upp jatte tidigt for att jag skulle pa forsta hjalpen kurs. Det var verkligen jatte trakigt, tyckte inte om lararen och vi fick typ ingen lunch och sa holl det pa hela dagen. De varsta lararen sa och det upprepa han sakert var tionde sekund var "are you ok with that?" eller liknade kommer faktiskt inte ihag langre. Haha de var en for hemsk upplevelse att ens komma ihag det. Han sa ocksa massa daliga skamt och skratta at dem sjalv hela tiden. Tog upp massa onodiga saker ocksa. Jag var pa den dar javla kursen fran 9.00 till 16.45, atta harliga timmar. pa hela dagen fick vi bara kakor, the och konstiga tp minimackor med hotdogkorv i. Inte gott alls. Var helt slut sedan  och jatte hungrig.

Men jag har haft en valdigt trevlig kvall med mkt skypande med familjen och Linnea. Det gjorde dagen sa mkt battre!
God natt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0