Hamleys

Jag ar riktigt trott nu, har hunnit med ganska mkt idag maste jag saga. Hazel och jag var forst till Biblan pa sangstund. Sedan tog vi en 40-45 min promenad. Riktigt skont! Hazel hade med sig sina favorit gosedjur och de dansa typ hela vagen. Sedan korde vi lite rally med vagnen ocksa! :P Sedan har jag ocksa stadat idag, inte lika kul men man far tanka pa att man forbranner kalorier nar man dammsuger. Haha! Nar jag var klar med det sa bestamde jag mig for att ut och springa, sprang i nastan 30 min den har gang. Riktigt skont att kanna att de gar lattare for varje gang. Korde 40 sits-up pa det ocksa, sa kommer nog kannas lite imorn.

Igar var jag till skolan igen, de ar inte sa farligt att ha engelska 2,5 h i strack faktiskt och jag maste prata engelska hela tiden ocksa eftersom det inte finns nagon enda svenska i min klass. De ar bra, sa kan jag inte fuska. Klassen ar jatte harlig, jag har lart kanna tre tyska (en kanske ar fran osterrike?) au pair i min alder. Riktigt trevliga! Sedan visa det sag ocksa att vi kommer att fa student kort for att man ska fa tillgang till internet. Men de korten kan man ocksa anvanda for att fa alla student erbjudanden. Perfekt ju! Trodde att man var tvungen att plugga atminstonde halvtid men kanske inte ar samma i UK.
Jag hade en riktigt trevlig kvall med jimmy sen. Vi hade bestamt att vi skulle kolla in China town. Sa vi akte dit men jag tyckte inte direkt att det var nagot att se. Massa restauranger sa man kanske ska ga tillbaka dit och ata nagot nagon gang. Nagot som jag tyckte var lite konstigt och inte sag sadar jatte frascht ut var alla grillade ankor som hangde i vartannat fonster. Blev inte sa sugen direkt. Vi gick ganska fort igenom omradet och gick istallet mot piccadilly circus och oxford street. Vi gick sedan forbi basta butiken sa vi var tvungen att ga in i! HAMLEYS! For ni som inte vet vad det ar sa ar det en leksaksbutik med 6 vaningar. Helt underbart roligt! Vi gick sakert runt dar i minst 40 min. Hade sa kul! Det finns ju hur mkt som helst att se. Nar vi hade gatt runt dar ett tag sa fick jag syn pa svensk design. Dockhus mobler dar det stod smaland pa! Kolla in priset nedan! :P Var tvungen att ta kort! Borde ha tagit flera men det far bli nasta gang.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0