Nice sunday

Det har varit en valdigt trevlig dag idag! Jag traffa tre harliga tjejer idag.Vi motes upp vid victoria station for att sedan bege hos till Donken for lite mat innan det blev rundtur for tjejen som inte hade varit har forut. De var alla jatte trevliga. Tva var fran sverige och en fran rumanien. Vi tog turen runt westminster, sag westminster abbey, big ben, london eye, sedan gick vi till piccadilly circus och oxford street. De var verkligen hur trevliga som helst! :) Sa kul att traffa nytt folk! Glomde lite bort tiden sa kom lite forsent till middagen ikvall. Hoppas att de inte tyckte det var sa farligt. :)
Ikvall har jag fixat med viktiga saker. Mina planer for imorgon ar att ga och rosta pa sveriges ambassad. Det ska bli rikitigt spannade. Ser verkligen fram att fa rosta for forsta gangen och dessutom fa gora det pa sveriges ambassad i London! :) Jag hoppas att jag hittar, har ju inte gatt sa bra de andra gangerna jag forsokt hittat nagot. Jag tittade ocksa upp adressen till en sprakskola eller vad man ska saga. Tror att jag har hittat en bra nu! Ska bara ga dit och se vad jag tycker om skolan och gora ett sprak test. Hoppas att det finns platser kvar! Sedan har jag ocksa fixat anmalan till Hogskoleprovet. Man maste skicka ett personlig brev dar man skriver sitt namn och adress och ocksa skicka med en check pa £35. Sa ska bara kopa ett frimarke imorgon och posta det sa hoppas jag att jag far gora hogskoleprovet den 23 oktober pa svenska skolan i London.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0