Pancakes and fruit salad

Jag har haft en valdigt mysig dag med massa gott att ata! Foraldrarna ar borta over natten sa idag har det bara varit Hazel, mormorn och jag hemma. De har tyvarr typ regnat hela dagen typ men jag har mys inne med min bok. Last nastan 200 sidor nu och den borjar faktiskt bli spannade nu. Pa eftermiddagen gjorde jag varldens godaste fruktsallad med paron, apple, druvor och jordgubbar. Sa gott! Sedan gjorde jag pannkakor till middag. At jordgubbar till ocksa! Kom pa att de ar faktiskt nagot jag har saknat under de har veckorna i London. Jag gor varldens basta pannkakor, fast det var lite ovant att gora med agg. Men de smaka bra iaf. Drack ett glas mjolk till, mjolken ar tyvarr inte lika god som i sverige. Men just da smaka det valdigt bra. Saknar svensk mjolk!

Nu ska jag snart sova for imorgon ar det min forsta skoldag! :) Ska upp redan kl 7, stackars mig! :P
Jag ska bara lyssna lite till pa kate perrys nya album. Alskar det! Blir sa glad/partysugen nar jag hor det!
http://www.myspace.com/katyperry/music/albums/teenage-dream-16436933
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0