Scandinavian party

Veckorna bara forsvinner, har varit har i 39 dagar, 5,5 veckor. Shit! Hinner knappt att vara hemma eftersom det hander saker hela tiden! Riktigt storstadsliv! Underbart! :)

I torsdags hade jag en riktigt duktig-dag, var med Hazel till biblan forst och efter det gick vi en promenad, sedan blev det stadning, fixa tvatten och plugga till hogskoleprovet. Tillsist var jag ute och sprang i ca 28 min. Riktigt duktigt maste jag saga sjalv! Torsdagar har verkligen blivit min spring dag, men det skulle vara bra att hinna med det nagon annan gang ocksa i veckan.

Fredagen blev riktigt stressig men grymt rolig. :) Efter skolan gick jag och fika med Rebecca. De var riktigt roligt att snacka bort nagra timmar. Sedan var hon tvungen att hamta pojken hon ser efter vid skolan sa da akte jag till High street kensington for lite shopping. Gillade verkligen butikerna dar, kopte ett par skor och en kavaj. Pengarna gar at alldeles for fort har i London. :p Glomde lite bort tiden nar jag gick runt dar sa fick valdigt brattom hem sedan. Skulle mota upp Linnea och William vid Holborn vid sju, blev sedan halv 8 och man kan saga att jag hann precis. Fick dock springa till taget efter att ha haft 1,5 h pa mig att ata och gora sig iordning. Riktigt duktigt av mig att hinna maste jag saga. Nar vi kom dit sa gick vi till en pub for att forfesta lite innan vi skulle till Skandinavien party pa Sway. Pa sway mote vi upp Rebecca och Frida. Dansa typ hela kvallen! Grymt roligt aven om de korde lite rolig musik. Haha! De var sa harligt gang att festa med! :) Hade pa mig min blommiga klanning som jag kopte i Milano i somras och sedan min nya kavaj. :)
Sakerna jag kopte i helgen dock inte kavajen!

Efter en riktigt god frukost vid halv 12 snaret pa lordagmorgonen begav jag mig till Waterloo station for att mota upp Linnea. Dags for lite fika och shopping igen! Vi akte till south kensington dar vi tog en fika och sedan tankte jag att jag skulle visa min nya favorit gata high street kensington men da var saklart circle line avstangd sa fick ta bussen dit och de var jatte segt. Men vi kom dit iaf men de blev lite kort om tid eftersom jag skulle vara barnvakt vid sex sedan. Men vi kopte iaf en varsin scarf, valdigt snygga och sa har jag bestamt mig for att kopa en nya vaska. Tillbaka till victoria sa tog vi fel buss (skulle ha akt at andra hallet! xD) Stackars Linnea som har mig som guide genom London. Men vi kom till en tubestation dar vi kunde at ratt hall. Haha! Vilka aventyr! Linnea hade inte akt London buss forut sa de blev en upplevelse! Aka dubbeldackare gor man inte varje dag! Grymt trevlig dag! Pa kvallen blev det barnvakt, de ar sa himla mysigt att lasa godnattsaga for Hazel. Hon ar sa sott! :)
Nu maste jag sova for imorn ar det forsta hjalpen kurs kl 9.00 borjar den! Sa harligt!
Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0