The swedish embassy


Kan ni gissa vad jag har gjort idag?! Rostat! Pa Sveriges ambassad, jag vet sa coolt! :) Dock var jag valdigt besviken pa hur byggnaden sag ut, varldens fulaste. Det gick iaf bra att rosta, skont att ha klarat av det. En sak mindre att tanka pa. Jag har faktiskt valdigt duktig idag och gjort massa viktiga saker. Rostat som sagt, sedan har jag kollat upp skolan som jag kan tanka mig plugga pa. Ska gora ett test dar imorn som sa vet vilken grupp jag hamnar i. Det viktigaste som jag antligen har kommit ihag att gora nu ar att posta min anmalan till hogskoleprovet! Jag hoppas bara att den kommer fram annars sa har jag just kastat bort £35 pa ingeting. Men det marks val! Det ar nog tva tjejer till har som ska gora testet i oktober sa det kanns skont!
Till middag hade Hazels mamma gjort jatte god mat, hon lagar alltid god mat iofs men det har var extra gott! Fiskgratang typ med rakor, morotter, potatis. Valdigt gott! Till det serverades ett vitt vin! :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: V

Det gjorde du rätt i!! :D

2010-09-06 @ 22:31:36
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Markus

Vi svenskar har ju inte precis världens snyggast Ambassad i London.

2010-09-07 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0