University

Hogskoleprovet gick inte som jag hade tankt mig, fick samma resultat som forra gangen. Men som tur var gjorde ocksa Rebecca och Frida provet i lordags sa nar det var slut sa gick vi hem till Rebecca. Vi bestallde pizza fran pizza hut och sag pa Eat, pray and love. Jatte mysigt och filmen var riktigt bra! Tack for att ni gjorde dagen riktigt bra iaf! :)
Nar vi gick fran svenska skolan sa gick vi over Hammersmith bron och dar var det massa med folk som tittade pa rodd. Jag har glomt att titta upp vad det var men jag horde nagon saga: 44 Germany! Sa kanske det var nagot internationell tavling. Kul att se!

Igar sokt jag till Universitetet och jag anmalde mig till 13 program/kurser sa nagot borde jag val komma in pa. Hatar att jag maste vanta till den 14-15 juli for att fa veta och kanske inte ens for veta da. Men det ar som sagt inte sa mkt att gora at. Kande att jag behovde rensa tankarna efter det sa gick ut och sprang. Dock var det lite for varmt (aven fast jag sprang i shorts och t-shirt) sa de blev bara 20 min men lite styrketraning ocksa.
Pa kvallen var jag barnvakt och vi hade det sa mysigt! Skypade med familjen och nar Hazel sag vilka det var sa gick hon och hamtade Pippi dockan direkt (Hon har fatt den av min syster och bror). Sa sott hon ar! Vi at ocksa efterratt eftersom jag hade fatt en jatte sot mini tarta av Anna innan hon akte till Berlin. Hazel sa: Cake ever! Det betyder allra basta tartan. Haha!
Den var faktiskt valdigt god. Det roda ar typ sockerkaka som ar fargade rod och de vita ar vit choklad. Chokladen var sa himla god! Gillar verkligen burken den kom i ocksa!

Idag har jag ocksa tagit hand om Hazel eftersom mamman ar pa kurs den har veckan. Vi hittade pa massa saker, var ute i tradgarden och vattnade och forsokte rocka rockring (gick mindre bra, haha!), laste Mr Wolf Pancakes (min nya favoritbok, berattar mer nagon annan gang), sag pa pippi, dansade osv. Sa det har varit fullt upp. Blir det imorgon ocksa men da ska vi forst pa morgonen till Funky monkey och sedan kommer morfar pa eftermiddagen sa kommer inte vara ensam med Hazel hela veckan.
Bast jag gar och lagger mig!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0