Biff stew, red wine and chocolate cake

Jag har inte riktigt tid att skriva sa de far bli pa svenska. Orka inte skriva igar och ska ivag snart sa tankte att jag skulle uppdatera lite fort. Gardagen var lugn, tog hand om Hazel efter skolan till typ 7. Sedan var det middag, mamman gjorde en jatte god kottgryta med bla, morotter, lok och rodvin i. Den var super god. Alskar grytor! Till det drack vi ett rott vin till, amarone vin. (Vakna inte av kramp inatt sa det var ju bra!) Till efterratt blev det choklad tarta. Sa himla gott! Jag var sa jakla uppe i varv sedan sa det blev inget plugg som jag hade forst tankt. Men vem fan pluggar pa en fredagkvall! :P
Samsta bilden men jag var tvungen att visa vad jag har kopt for nytt snacks. Det var verkligen jatte gott! Typ som tunna kex eller vad man ska saga. Jatte gott! Kopt ocksa saklart russin. Forsoker ju vara nyttig men det gar ju inte alltid sa bra men nu har jag iaf nagot om jag blir lite smahungrig.
Ikvall ska vi fira Jimmy, han fylller 24 pa mandag! Vi ska forst ut och ata och sedan blir det nagra pubar. Kommer bli sa kul! Maste gora iordning mig nu!
xoxxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0